Redan fredag

Hej sötisar! nu är jag hemma, på bra humör, äter jordgubbar.
Idag blev det ingen engelska, för våran lärare var sjuk igår och vem är sjuk i bara en dag? Jo han tydligen. Men jag var i skolan till info & layout lektionen till vårat prov. Först skulle vi plugga till det, sen sa hon att det inte spelar någon roll om vi kan det utan till eller med bokens hjälp, så vi fick ha boken och sen såg hon att några pratade så då fick alla prata? :S Vad är det för prov? Hon skulle verkligen behöva bytas ut!
Sen köpte jag vå askar jordgubbar på torget och åkte till mamma och överraskade henne lite, kände att hon behövde det eftersom hon är så himla stressad. Sen mötte vi Thomas och gick till slussen så nu har vi ätit världens svensson mar, tacos. och nu sitter jag som sagt hära med mina jätte goda jordgubbar! Men nu ska haf mysa ner mig i sägen, pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0