Påskafton and baack ;)

HEEEEJ SÖTISAR!
Förlåt förlåt att jag inte skrivit eller något liknande, vi hade påskmiddag idag så min datanisse till bror sparka igång den gamla stationära datan. Ska senare lägga över bilder och sånt på en hårddisk så ska vi göra oss av med denna buk så därför gjorde han det. Men gud vilka roliga bilder jag hittat. Hitta en liten mapp med bilder på Stephanie som jag gömt från henne så hon inte skulle kunna ta bort dom, om vi säger såhära då förstår jag varför hon ville ta bort dom men nu är dom bara roliga ;) Men men jag får uppdatera er mera senare och svara på era komentarer, men för er som inte orkat läsa inlägget under så har jag inte kunnat skriva för våran laddare är sönder så vi får en ny om 1-2 veckor så tills dess bilr det denna stora burk ;)
Nu ska jag ut och sätta mig på ute platsen igen med en liten filt, pusspuss!

T


Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Okej, tack så mycket för svar! :) Får väl ta och kika efter dem på Åhléns och Kicks då, för dem är ju grymt snygga! Kram!

2009-04-12 @ 12:04:46
URL: http://eemsis.blogg.se/
Postat av: ronja

fin blogg :)

2009-04-12 @ 13:54:21
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0