Onsdag

Hej sötisar, igår var jag på så dåligt humör så jag ville inte ens skriva. Men idag har jag inte gjort speciellt mycket förutom en promenad i morse men sen så mötte jag upp Lisa och Elin i stan. Så kollade vi lite på kläder och så, sen  så mötte jag mamma och Thomas i sickla när dom handlade så styrde jag upp allt lite ;) Köpte ett nytt lös te, green mango hette det och luktar som godis. Mamma står och fixar det nu så jag ska pröva det snart ;) Våran data laddare fungerar inte alls så kan hända att jag inte kan uppdatera så mycket men det fixar sig nog i alla fall. Ska åka och ta festin vaccin och gardasil imorgon vid kvart i 11 och Thomas vid 11 så då ska vi äta efter det. Men när vi gjort det och innan jag ska gå hem så ska jag gå och kolla efter en ny laddare och vad det kostar :)
Kul att ni tyckte jag skulle färga håret rött, haha för att vara tråkig blir det tyvärr bara blonda slingor ;) Men nu ska vi fika, pusspuss sötnosar!

T

Kommentarer
Postat av: emma - en modeblogg! ♥

Ja, jag såg den tidigare! Sjuuukt

2009-04-08 @ 23:33:36
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0