Ny måndag, ny vecka!

Hej sötisar!
Igår hade jag inte ens en tanke på att skriva eftersom jag bara satt vid datorn en timma på kvällen och halv sov ;) Men igår så sov jag ut och när jag gick jag upp och gjorde en varsin get ost sallad till mig, mamma och Thomas. Sen var vi iväg till en mäklare och kollade på hus på Kreta, vilket betyder lite närmare en egen lägenhet :D Så roligt! Min storebror och hans tjej Camilla håller på och ska antagligen köpa en gemensam lägenhet snart så igår när vi satt och kolla på dom lägenheterna som dom hade varit och kollat på. Så fortsatte jag kolla på någon som dom kunde köpa till mig. Det kliar i fingrarna att få intreda en hel egen lägenhet!!!!!
Jaja nu ska jag fixa klart hära på lektionen, pusspuss!!


T

Kommentarer
Postat av: TessanSessan

det här är sjukt.. min bror heter thomas, han har haft en tjej som heter camilla..:P vad heter din mamma ;) ?haha

2009-04-20 @ 12:40:01
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0