måndags kväll

Hej på er igen sötisar!
Nu sitter jag hära framför min storra bruk eftersom vi fortfarande inte fått tillbaka våran laddare till laptopen. Idag var jag och Lisa i stan en stund efter skolan och sen mötte vi upp min mamma så gick vi till olssons tyger och köpte lite roligt eftersom jag ska sy en klänning själv (:O), sen åkte vi till sickla och köpte lite annat som jag redan valt därifrån ;) Sen var det hem för en god middag! Men nu ska jag faktiskt tvätta mig och mysa ner mig i sängen, pusspuss! :)

Glömde skriva att i skolan idag så var det två sjuk snygga killar från någon skola där dom utbildar sig till massörer och jävlar vad skönt det var med lite massage! Måste boka en tid snart för en hel kropps massage eftersom jag är spänd i låren och ... RUMPAN (!!!!!!) hahaha hurfan det nu gått till ;)

T


Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: tack så mycket :) vad kul att höra!

jo det är bra med mig, lite seg bara. vad har du gjort idag då?

2009-04-20 @ 21:24:27
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: TessanSessan

Jaha :P haha ja det var jag :) Det var superkul.. !

2009-04-20 @ 21:33:51
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0