lördag

Hej på er, imorse trodde jag att det var fredag så när jag kollade på klockan och såg att den var över 9 så fick jag panik och sprang upp men efter att mamma sagt att det var lördag så gick jag tillbaka till sägen en stund och kollade på något skit sen gick jag upp och duschade och följde med mamma in till söder för att kolla på badkläder hon hade hängt undan på Wilma som hade ut försäljning. Själv hittade jag en snygg bikini över del som jag ska ha vanlig svart underdel till.
Sen tog vi en promenad, kollade på skor, köpte med oss mackor från subway, köpte massa tulpaner till uteplatsen och satte som på 71:an som lägligt kom. 
Vi gick av en station innan våran så gick vi längsvattnet på bryggan hem. Då satte vi oss och åt lite lunch sen så blev det så himla varmt så jag bytte om till min nya bikini överdel och ett var favortit shorts från AA, och satte mig och sola. Vilket jag gjort stortsett hela dagen ;) Sen så gjorde vi egen pizza som vi nyss ätit. Nu ska jag ta det lite lugnt bara, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0