lördag!

Hej sötisar!
Eftersom jag lovade er att visa min nya klänning igår så var det Lisa som gäst "bloggade" lite ;) Igår hade vi vbara nationellt prov vid 8.30 och det gick ganska fort så vi fick sluta efter det, och i vanliga fall hade vi inte ens börjat när vi fick sluta, lyyyyyyx ;) Jag och Lisa åkte till slussen och efter ett långt tag kom Elin äntligen, så åkte vi hem till mig och så gjorde vi fluffiga amerikanska pannkakor med frukt och bär som vi åt på ute platsen i solen. I solen låg vi hur länge som helst och solade, mysigt!

Sen började jag förbereda middagen, som blev grillad kycklig, klyftpotatis, tatziki, hallomi och en tomat sallad med basilika och feta ost ;) Min storebror blev ungefär lika chockad att jag kunde laga mat som när han såg mig plocka ur diskmaskinen första gången, haha, när vi bodde tillsammans gjorde pappa allt så då behövde man ju liksom inte göra något ^

Och nu är det liksom för varmt för att sitta på våran uteplats, 45,9 grader! :O Snart finns jag inte ens kvar ;) Men nu ska jah ta mig något att äta så får jag skriva sen igen :) pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0