fredag

Hejsan, är hemma och väntar på atty Thomas ska komma hem så vi kan gå och äta, blir greken eller texas burger ;) Jag ska lägga upp bilder på jackan och skinnhanskarna senare, orkade inte byta kjolen idag, eller jag glömde bort det. Jag, Lisa och Fanny tog en liten promenad från slussen mot slottet idag och mös i solen. Är så skönt att man kan vistats ute nu igen! Synd att man inte har någon pojke att hålla ihanden men Fanny tog den rollen så det gick bra ändå haha ;) Men nu ska jag fixa mig lite, kanske byta om en aning och kanske ragga upp någon myspelle ;) Pusspuss, vi hörs sen!


T

Kommentarer
Postat av: emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!

Vilken tur då sötnos! Att du fortfarande är nöjd ;-) Puss! ♥

2009-04-03 @ 19:50:55
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0