Back on track!

Vill bara säga dett stort TACK till Emma som gjorde så jag ville blogga lite i alla fall, men det ska bli bättre nu! Men idag mötte jag Emma i Forum så kollade vi runt lite och jag er fram emot lite pengar på kontot så jag får shoppa loss lite, jag hittade massa fina kuddar så i helgen blir det att åka dit och kolla på något överkast och massa kuddar så det kan vara mysigt att komma hem men till och med att bädda! Just nu sitter jag och kollar på Grey's och ska snart upp och lägga mig i sängen kura ner mig med en liten bytta ben & jerrys, en well's vitamin, efterlyst och sen en bil film. Känner mig lite värd det eftersom jag gick upp kl.8 imorse. Men nu ska jag runda av så tack Emma! :)


Kommentarer
Postat av: Julia

gud vilken fin bild!

2008-11-02 @ 00:35:46
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0