Äntligen!

Efter många timmar, tårar, borrande och inget fungerande internet så sitter jag äntligen hära framför bloggen! Jag har saknat min lilla blogg faktiskt :o Och som jag velat berätta för er om mitt tandlärkar besök. Vi kom till tandlärakarakut vid 07.50 var det redan 8 st före mig, med det gick fört för alla så jag kom in redan vid 10 över 8. Väl inne hos den otroligt snälla tandläkaren konstatera hon att det inte var ett hål utan en inlamation i nerven från en gammal lagning. Så hon dödade nerven för att jag sk slippa ha ont, men det gör det i alla fall kan jag ta och berätta! Men efter mycket borrande, tårar och många låtar på min iPod så gjorde hon en prevesoriskt lagning som måste göras klart om ca två veckor :'( Men när allt var klart nåkte jag med mamma till jobbet eftersom jag behövde lite små grejer, men nu sitter jag här i soffan med lilla "familjen" och kollar på "2fast 2furious", igen efter att ha kollat "the fast and the furious, tokeyodrift" ensam med mina ipren ;) Här är god sakerna och lite nytt i garderoben som jag köpte idag :)


Det hära är väl allat favortier så behöver nog inte presentera er för varandra ;)


Två t-shirar som stödjer Rosa bandet  och halsduk från Lindex , toffsar & hår spännen från h&m sedan även 2 kilo godis för alla små söta barn som klär ut sig till haloween eftersom jag knappt kan äta något :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0