Dramatisk ändring? ^


Kanske inte många som vet vem denna brunhåriga tjej är. Ingen mindre än lady gaga, det visste inte ens jag när jag såg den hära bilden. Blev helt chockad och förstod att hon gjort var jag skulle vilja göra. En hel förändring i håret, helt platina blont och tillbaka med luggen, skulle vara grymt coolt men mitt hår skulle ungefär ramla av :p Men det skulle vara roligt att  byta stil helt och hållet för en gångs skull ;) Har tänkt på det flera gånger, men jag tror inte jag skulle våga om jag ska vara ärlig, sen skulle min mamma/föredetta frisör aldrig tillåta det heller med tanke på vad det gör med håret ^ Men jag tycker det skulle vara ballt i alla fall, vad tycker ni? :)

Haha vad sägs om en platina blond Therése?

T

Kommentarer
Postat av: emma

nej men du är söt i brunt :)

2008-11-14 @ 22:05:13
URL: http://emmakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0