Goddagens

God dagen vänner och ni andra som jag förhoppningsvis tycker om i alla fall ;) Nu är jag äntligen hemma, eller för ett tag sen. Hatar verkligen det hära hemska och kalla värder, när jag gick från saltsjö banan höll mitt paraply att gå sönder och flyga iväg, sen gjorde regnet ont också! Jag älskar fredagar, vi börjar 20 över 10 och har bara två lektioner som är två prat lektioner så det är mysiga dagar med massa tjejeor :)  På datorkunskapen kom det in tre killar från idrottsklassen och sa att dom ska lära oss att massera på måndag eftersom vi har hälsovecka, skulle vara skönare om hela dera klass skulle kunna komma och massera oss istället (a) Men nu är det helg och jobbletandet ska äntligen ta fart!
Men i alla fall så tänkte jag visa er handkrämerna min käre mor köpte hem från tax freen påväg hem från oslo igår, alltid lika roligt med lite presenter och godis ;) Denna gång blev det från "Alessandro, hands! up". Eftersom huden på händerna är så tunn så behöver den vitaminer därför tar man en liten klick vital serum och sen hadkrämen. dom kostade ungeför 100-150 kr styck på tax freen i alla fall. Men båda är otroligt dryga så dom håller förhoppningsvis länge :)
Edit: Händerna blir otroligt lena!


Vital serum till högen och handkrämen till vänster ( ursäktar bildkvaliten, kameran är tyvärr spårlöst försvunnen. Men ni ser ju lite i alla fall ;) )

T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0