Tatuering?

Sen min storebror gjorde en tatuering på sin rygg för några år sen så har jag också velat göra något men något litet, sökte på google och hittade dom hära i en tjejs blogg (hon bloggar för stureplan.se och heter Sophie, går inte att länka). Båda två är hennes, och jag älskar dom, det är vad jag velat ha! Men min käre mor tycker inte att jag ska göra något sådant så det blir inte förns jag fyller 18 och det ska bli av så fort jag har pengar till någon av dessa sötnosar.
Vad tycker ni om dom?





T

Kommentarer
Postat av: Zarinah

Jättesöta tattoos... Själv e jag förälskad i tribes av olika sorter... :P Hoppas helgen varit god!!

2008-11-16 @ 20:53:29
URL: http://liillenz.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh jag vill också ha ett hjärta på handleden, jag såg förut att Caroline Gynning (?) haha hade det :)

2008-11-17 @ 13:39:29
URL: http://caaroliiiinee.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det va jätte fint! men du borte tatuera något mer personligt.Som betyder någonting för dig. Kanske ditt stjärntecken, de skulle va fint sådär på hand leden.

2009-01-14 @ 09:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0