Kvällar med hemskt internet

Jag undrar verkligen vad dte är för fel på vårat internet just nu, varje dag är den ansluten men med begränsat åtkomst,  konstigt konstigt! Efter skolan åkte jag hem, och jag älskar verkligen att åka tunnelbana, jag blir lixom lagom sömnig för en powernap när jag kommer hem ;) Sedan kom Thomas och hans kompis hem så kollade dom på lägenheten och han visade min sin nya telefon, give it to me!!! Det var en htc och jag älskar deras mobiler men 6 lax är för mycket för en fattig, jobb sökande student som mig ^ Ska förövrigt börja skriva mitt cv snart, ska få hjälp av Thomas eftersom han vet vad chefer går efter då han själv läst otroligt många cv:n. Ikväll har jag lagat lax filé med potatis och rom sås, smaskens! Nu ska jag kolla på sjukhuset, pusspuss! :)

T

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fan alltså vad du kan laga maat. ja kan inget.



förresten la ja in "palestina videon" i datan. haha ja sitter och garvar helt ensam i mitt rum åt den! :P haha

2008-11-12 @ 19:34:30
URL: http://resolute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0