Hat och glädje

Hej alla söta människor. Vill na vad jag hatar mest? Eller det spelar ingen roll för jag skriver i alla fall. Ni vet när det regnar hårt , piskar, och blåser samtidigt så parapyet flyger åt fel hål och är nära på att flyga iväg! Usch vad jag inte tycker om höstvädret. Men nu ska vi få veta vad jag blev riktigt glad utav ;)
Igår hamnade jag på veckorevyn av någon anledning och Ebba hade lagt upp ett inlägg att först till kvarn fick komma på premiären av 90210, "nya Beverly Hills", på biograf Park imorgon. Självklart skicka jag in ett mail eftersom mina bröder kollat på det så länge som jag funnits. Och vad hade jag i inkorgen när jag kom hem då? En inbjudan, wiiiho! Så nu ska jag bara hitta någon som vill följa med mig och kläder, har ni förslag på något nytt jag kan hinna köpa imorgon? :) Ni måste hjälpa mig nu, i need you all!
Snart får ni även en outfit för dagen, tyckte om den för det var lite rockigt, och med mitt mörka hår var det lite Audrina över det hela som jag tyckte om. På tala om det är det The Hills kväll ikväll, myyyysigt! Tur att jag har Melina som påminner mig om sådant :) Men nu ska jag ladda in bilden och sen ta mig något att äta. Pusspuss!


T

Kommentarer
Postat av: Ebba von Sydow

Vi ses ikväll!

2008-11-19 @ 11:32:14
URL: http://www.veckorevyn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0