Godmorgon gott folk

Nu sitter jag hära och har ätit en halv röd grape men en vitamin well's till med samma smak ;) Jag försov mig ganska ordentligt imorse så jag sjukanmälde mig och somnade om, om min mamma skulle se det hära skulle hon döda mig jut därför får hon inte min blogg adress (a) Idag ska jag inte göra något speciellt, bara ta det lugnt så jag är utvilad och inte blir trött imorgon på Josephines tjejmiddag, ska bli jätte kul att få träffa Jossarnas kompisar också :) Köpte godis för ca. 60 spänn igår så ska väl trycka i mig den högen och krypa ner i sängen tidigt och kolla på en film, det är även idag min mat vecka börjar. Så på menyn blir det helstekt lamm och rotfruktsgratäng :D Men ska ta och plocka fram min glass nu, pusspuss!


T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0