fredag

Hur ar blir man inte när vi väntat hur länge som helst på att EM möbler ska hitta våra matsalsmöber, men den dagen när mamma åker hem tidigare och väntar på dom så kommer dom inte och ringer inte! Så idag åker Thomas hem tidigare så hoppas vi att dom kommer idag innan vi ska iväg och äta. Ikväll ska vi äntligen äta på texas burger i sickla, har innan bara ätit dära med mina bröder och då har det varit baby ribbs (ja, jag är liten i maten), men kanske ska ta en fet hamburgare även om halva ligger kvar i slutändan ^ Dom har riktigt god mat där faktist, så har ni chansen ät dära. Men nu ska jag ta mig en till halva garpe och mumsa i mig. Pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0