Dessa dåliga argument

Jag orkar inte skriva mitt cv och jag är hungrig så det går inte ihop eftersom inte min kära mor kommer hem i tid när det är hennes mat vecka, taskig stil. Jag och Thomas har haft en diskusion om tatueringar, och hans åsikt var inte mera än "nej, du kommer ångra dig hela livet!". Men eftersom det är några år kvar hinner jag ändra mig om det är så och i sånna fall vet jag att jag inte ska göra om det om jag ångrar mig sen. Men har min bror gjort något ska jag också göra det, så de så! Det kan han hälsa tanten som tränar istället för att ge oss någon föda!

Här är min lilla storebror, tagen på birka när vi firade mammas födelsedag i september :)


T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0