längre uppdatering

Nu har jag ätit också. Min dag började med att min mamma ville att jag skulle dö och hon gav sig inte så jag fick inte sova alls, eftersom jag somnade vid kl 10 i 5 så skulle jag behövt det. Idag har jag tagit ett långt bad och scrubbat kroppen ren från dött skin och sånt så om jag blir brun så håller sig färgen längre. Ska skölja av mig igen innan jag går och lägger mig igen, eller sova ska jag inte göra för vi åker härifrån kl 4 imorgon. Så det blir satc hela natten för mig, och sen blir det värme. Och min väska kanske är lite för full för en veckas semester, men det är lika bra det. Nu ska jag kolla lite tv sen ska jag poppa popcorn och börja kolla på tredje säsongen i satc-boxen. Men jag tänkte visa jeans jackan jag köpte för ett tag sen på gina som jag glömde att visa er.



T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0