...

Igår skrev jag att det med programen var ett i-landsproblem, men imorse tappade jag min dator i golvet så skärmen funkar inte och måste antagligen bytas ut :/ Och Melinas dator hänger sig hela tiden så idag har vi två suttit utan datorer och det går inte super i en klass där alla sitter och spelar och har sig. Men vi satt med Sandra vid hennes dator en stund och kollade på Chris Crocker, ni vet han som grät och sa att alla skulle lämna Britney ifred. Och hur skitzo är han inte? Han hade tydligen sex med någon som inte fanns och han lossades att det var skönt, han kysste sin bror och han är helt knäpp. Jaja nu ska jag inte babbla mera men vill ni ha kul gå in och kolla han blogg hära, speciellt bilder och filmer där han har sitt löshår och gör porrbilder och tror han är en tjej :S
Men Puss puss så länge alla sötnosar som läser.

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0