Juldag

Idag har mina bröder (igen), morfar och Camilla kommit hit och ätit julmat. Imorgon ska vi hem till pappas tjej mirre och äta med farmor sen ska vi hem till Camilla och spela Guitar hero ;) Men idag har jag fått pratat med Joakim en stund på msn och på lördag ska ska ringa en liten stund även om det kostar hela 10 dollar för 3min så det blir väl inte alls så länge som jag önskar. Kanske inte skrivit i den hära bloggen vart och varför han är borta men han är i NY för att operera sitt hjärta och vara med på några fotograferinger med Tyra Banks modeller, och han hade tydligen träffat henne igår, och jag blir så himla avundsjuk på honom som både får vara i New York, städernas stad, och träffa Tyra Banks! Men gud så jag saknar honom men han måste göra det och han får annat gjort också. Kom på nu också att det bara är 4dagar kvar tills vi åker iväg till Fuerteventura över nyår för att får lite färg igen, det är ca. 21 grader när nu kommer ner på måndag. Men nu ska jag kolla på ABBA grejen på 3an, pusspuss så länge!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0