Måndag

Hejsan, så var det måndag igen men tur är väl det för snart är det ju jul lov :) Dagen började med att jag ahde tandläkar tid,värsta jag vet! Min tand är fortfarande inflamerad så dom kunde bara göra mig illa, men jag får komma tillbaka igen i februari. Sen bar det av till skolan och vi hade nårga lektioner som vanligt och idrott där vi var typ 7st, haha. Sen åkte jag till globen och mötte upp mamma så åkte vi till forum. Vi fick 150kr hos åhléns förut när vi köpte något annat, så det blev ett linne från att. och ett nagellack. Och imorse köpte jag även lotion för håret  jag känt än så länge så verkar den bra :)  

A format linne från att, 99:-


Nagelack, 45:-
Schwarzkopf smoothing lotion, 65:-


T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0