.

Hejsan igen hittade absolut ingenting jag ville ha. Så det blev bara lite trosor och en hårband som är i lossas hår och som en fläta. Gick till sandras jobb och hälsade på henne och anna, sen satte jag mig ned och väntade på henne sen sprang vi runt i lite affärer och kollade. Det känns konstigt att man inte ska träffas förns nästa år nu. Jag saknar allihoppa jätte mycket, att få träffa dom varje morgon är det bästa på hela dagen. Just nu skulle jag behöva dom ännu mera än. Ska egentligen packa nu men har absolut ingen lust, ingen lust att åka iväg heller. Men jag ska kolla klart på filmen som är på 3an sen ska jag förstätta allt kolla på sex and the city. Puss så länge

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0