Söndag

Hejsan, igår hade vi gäster och jag vaknade ungefär en timma innan dom gick så därför skrev jag inget igår faktiskt. Hade lite noja innan jag somnade men men. Idag var vi bjudna av ett företag som jobbar för Thomas på förhandspremiär av filmen bolt, där bland Jacob Öqvist, Özz Nöjan och Janne Westerlund är med och gör röster. Alla barnen älsakde filmen, min mamma grät (?!?!?!?!?!?!?!?!?!) men jag tyckte det var helt okej. Otroligt bra gjord som dom flesta disney filmer är men handlingen var mera för barn som tycker sånt är kul. Efter det var vi på jakt efter en väska jag ville ha och åkte runt till massor av Åhléns men den fanns bara i svart och jag ville ha i brun, så det blev ingen. Men nu sitter jag och väntar på maten, mammas jätte goda fylda lövbifffar med ädelost och pasta. Mums! Kanske skriver något litet sen annars skriver jag imorgon, Pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0