Måndag

Imorse på the voice så var Robin B på besök, dom frågade om skreverierna om en speciell bil. Allt var en vadslagning som förekoms i Oslo av hans då halv lulliga pappa att han sa om Robin ens kom i topp tre skulle han få en corvette! Och när Johan åkte ut vad hände då? Jo killen fick en covette!!!!!! Knasigt!
Men imorse hade vi sovmorgon och började 20 över 10 så jag har vart i skolan och sen även haft idrott och kollat lite på åhléns, köpte en liten julklapp. Sen när mamma kommer hem ska vi till forut och köpa en julklapp till mig från henne som måste testas. Hihi kan inte skriva vad det är för då hinner jag ju inte glömma bort till jul (a). u ringde hon faktiskt så måste fixa mig lite pusspuss så länge!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0