Måndag

Go kvällers, nu sitter jag och leter recept på några juliga cupcakes sm jag ska göra imorgon, annars blir det mina otroligt goda kladdkaks muffins. Idag har jag umgåtts med Thomas mamma hela dagen, vi har fikat, kollat på film, ätit och fixat in för middagen. För ikväll kom morfar också så åt dom lutfisk (?), ser så läskigt ut så jag värmde en felix köttfärspaj och åt, sen har vi fikat och så. När man är hemma såhära saknar jag tjejerna i skolan, tråkigt att dom jobbat hela helgen och att jag varit borta. Kommer ju inte hem förns innan vi början skolan så då kommer jag att ha saknat dom allihopa otroligt mycket :( Igår hade jag svårt att somna, kände mig så himla ensam, ingen an att prata med eller dela mina tankar med. Ville berätta om snön och alla annat jag sett och gjort i sundvall, kanske inte var mycket men jag saknade joakim hela dagen igår, känner på mig att det hära kommer bli jobbigt. Speciellt om jag kommer ihåg rätt att han kommer hem den 18 vilket inte alls är 3 veckor utan 4 :O Men ska försöka att inte ligga vaken ikväll i alla fall så jag orkar upp och fixa mig innan vi ska åka till Skärholmen och visa Thomas mamma lite, men hon har problem med höften så det blir nog inte så länge men ska kolla efter conversen som jag vill ha som jag itne hittade i Sundvall heller ^ Men nu ska jag forsätta leta så jag hittar, pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0