lördag

Hej!
Nu är det så att våran bärbara krånglar igen så den ska in på lagning, så nu sitter jag i mitt rum vid den stora burken igen. idag har Lisa och Fanny varit hära så har jag lagat lite mat och så har vi myst i solen :) Måste bara besrätta att min pollen shit är hemsk nu, skulle nästan tro att jag är förkyld om det inte var så att jag har varit såhära på regnfria vårar innan. Usch, min näsa är tärrtare än någonsin innan och det kiklar som aldrig förr så jag nyser hela tiden. Ge oss snälla ett litet regn över en natt bara!
Jaja, nu har jag nyss duschat ska snart äta och fixa mig sen ska jag med Fanny till hennes kompis Max som har fest idag. Blir nog inte så sent eftersom fanny var ute igår och jag mår som jag mår ^ men jag får skriv när jag kommer hem eller imorgon så ni vet att jag lever :) Pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0