fredagskväll

Hejsan, nu är jag hemma och inne. Jag fick veta at tjag har MVG i slut betyg i information och layout idag, så jag blev super glad! Sen skulle Jossarna köpa en pressent till deras kompis men, den fanns inte någonstans i hela stockholm så jag kom på en liten rolig affär på söder som hade massa roligt (a) Haha!
På torget köpte jag färsta hallon, blåbär och jordgubbar. Eftersom det är morsdag på söndag så ska jag göra en bruch med lite roliga grejer bla. amerikanska pannkakor och frukter :) Imorgon kommer morfar hit och sover hära så han ska också få en stor brunch ;)
Men när jag kom hem idag så hoppade jag i bikinin och la mig i solen sen blev jag så jävla rastlös så jag sköljde av hela våran uteplats och allt på den som jag fullt av pollen ;) Men nu ska jag ta och äta, pusspuss :)


T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0