lördag

Hej på er. Igår var det planerat att vi skulle till wermdö, sen blev det tumba och sist ekerö. Och det var på ekerö vi hamnade, och oj så mycket kossar jag såg påvägen dit ;) Det var roligt dära, mycket trevlig folk. Jag var hemma vid halv 1 för fanny ville vidare till tumba och så pigg var jag allt inte :p
Men jag gick upp vid 11 imorse efter att ha vaknat 3 gånger innan. SÅ slänge jag på mig kläder så åkte vi ut till saltsjö baden där det var en resturang sm tyvärr inte var öppen så vi åkte till resturangen J i nacka strand, vi åt jätte gott och det var så himla mysigt dära. I sommar ska jag nog ta dit tjejorna och mysa lite och kanske åka iväg över till fjäderholmarna. Men nu ska jag vidare och möta upp fanny för en fika, vi hörs sen :)

T

inlägget skrevs igår vid 18.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0