lördagen otroligt spännande dag!... pff


Godkväll, kom hem från mediamarkt och kursen för ungefär en timma sen. Det var grymt tråkgit innan vi fick lunch för jag höll på och somna och hittade verkligen inge bra sätt att sitta på så det var skönt. Efter lunch började jag som vanligt prata och lägg till en massa, då vaknade även dom andra till liv. Men då visade det sig att ingen har läst någonting och dom är helt IQ befriade och kommer med dom dumaste frågorna, tänk att man säkert var sådär när man skulle fylla 15 :p
Jaja, men nu ska jag sätta mig och plöja igenom 20 prov och minst ha 28 av 35 rätt, dom sänkte gränsen när alla blev helt förvånade att man bara fick ha två fel :p Roliga dom dära, men vi får höras senare, puss och kram! :)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0