i wanna run with the wild horses

Hej på er, sitter och kollar på CSI och snart börjar finalen utav prodjekt runway. Imorgon ska jag upp vid 6 så mamma kan fixa mitt hår innan hon går till jobbet, hon har nämligen varit frisör ;) Sen ska jag sminka mig och så, eftersom jag ska pröva på något nytt så tar det nog lite extra tid ;) Men jag tänkte bjuda på en låt innan jag kilar upp, Jöätte fin låt som en kille skickade till mig för långe sen jag skrattade mest åt honom när han skickade den men den är verkligen fin! Hoppas ni har en super dag imorgon för det ska jag ha med mina vänner! Puss på er


T

Kommentarer
Postat av: Daniel

CSI e ju bara för bäst!!

2009-06-11 @ 00:31:06
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: emmas garderober ♡

Nelly, skopunkten och crispin kommer de ifrån kära vän :D

2009-06-11 @ 17:22:07
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0