Onödigt men var bara tvungen att skriva ;)

Kan man få mer otur än vad vi fick nyss eller? Jag hade lovat mamma ända sen i torsdags att färga hennes utväxt, när jag var klar skulle jag skälja av händerna i badkaret men trycket var så dåligt att man inte kunde sätta på duchmunstycket utan det var bara grejen som man har när man fyller badkaret. Så smart som jag var hämtade jag en hink och fyllde den för jag vet hur mycket det verkligen svider om färgen sitter för länge! När det skulle sköljas ut var allt vatten borta så jag fick stå och ösa ur hinken men när vi var klara och vi satt i balsamet så fungerar vattnet igen. Haha det som skulle tagit max 20 min tog ungefär 40min :p

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0