all denna mat

Blev inget the city utan bara massa bloggar och lite tv vid sidan om ;) Och så fick jag ett sms av Thomas "Vi är påväg hem nu. Hoppas du gjort klart mat listan vi ska åka och handla efter vi ätit. Kram mamma och Tomas". Då brast paniken ut för jag hade helt och hållet glömt bort det, (vi har var tredje vecka att bestämma och laga mat). Men som tur pratade jag med Emma på msn och hon bor ju inte hemma så hon kan ju det dära med lätt och god mat som tur är, hon räddade mig för jag hade absolut inget annat jag ville ha än tacos imorgon ;) En sak jag verkligen hatar med att bestämma mat för en vecka är att om man är sugen på något så kan man inte bara åka och köpa det som jag och mamma gjorde förut när vi bodde ensamma och vi var stammisar på sjövikshallen i liljehomenskajen. Men det belv såklart också dryare och onyttigare men men, hon tränar och jag går ju itne upp i vikt så det gör desamma ;)
Men nu ska vi äta och sen handla, pusspuss :)

T

Kommentarer
Postat av: Queen of Eden

Hej :)

Var gärna med i vår tävla som vi har i bloggen.

Du kan vinna en fin rosa baby doll från märket Besa me.

Gå in på bloggen för mer info om tävlingen eller besök gärna vår hemsida http://www.queenofeden.com



Hälsningar Queen of Eden.

2009-01-15 @ 19:08:08
URL: http://queenofeden.blogg.se/
Postat av: emma

nånting ska jag väl kunna! haha

2009-01-15 @ 20:06:17
URL: http://emmakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0