torsdags kväll

Halloj halloj!

När jag följde med Lisa till Skärholmen så delade jag ut några jobb cv:n, kändes bra men nästa vecka om ingen hör av sig så ska jag ta och gå runt lite i stan också :)
Efter det mötte jag upp Alex och Jonatan i gullmars och åkte till deras kompis, så käkade vi och såg på mammas pojkar. Tänk att killar missar allt sånt.
Sen ringde mamma som var påväg hemfrån någon julbord så gjorde vill sällskap, och så har jag precis kollat på kvällens program utav paradise hotel, jag älskar't! Någon mer än jag som var super glad att bitterfittan Fransesca åkte ut? :) Imorgon börjar vi vid kl 1 så ska vi kolla på någon klädutställning på judiska museumet av någon mago. vid 12 ska jag iaf möta melli och käka.
Efter det ska jag dra till jobbet som har grym utförsäljning, tråkigt att min brorsa är på balli annars hade jag jätte gärna tagit med honom! Sen får vi se var kvällen bär oss :)


De bästa utav de bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0