tessibjörn



Hejsan sötisar!
Sitter som världens största svenne banan och kollar på.... Bingolotto, med mamma, thomas och morfirill.
Har klätt granen, gjort julgröt och skinkan idag. Endå ingen julkänsla, kan det vara besvikelsen på att mina bröder (+ flickvänner) ska iväg efter lunch imorgon.
Jaja men lyckan för imorgon, aladin asken som suktat mig hela veckan ska öppnaas!!

kanske ska krypa ner i badet och göra mig lite mysig och fin, sen skutta vidare ner i sängen och kolla på en mysfilm. Jag ska tydligen upp som en svennenbanan på julafton imorgon också, vid kl 8 för att kolla i "julstrumpan" som är dödsviktigt i min mammas ögon som absolut inte vill ha julklappar!
Men ciao bitchen, se yah latha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0