sömnig sessi


Efter jag skrivit sist satte jag igång en film men somnade på en gång, och sov tills vi skulle käka. Sen somnade jag igen medans mamma och thomas var ute och gick så nu vaknade jag igen. Kommer att hata mig själv om jag inte kan somna sen och ligga vaken till 4 när jag börjar 8 imorgon.
Så här ligger jag i min klasströja från nian och mina rosa långfillingar, myyys.
Jaja men lever bara en vinter om året och då bör man göra som björnen och sova ut och slippa sova på sommarn. Nu ska jag dricka mitt te och kolla på äntligen hemma och vänta på jag vill bli stjärna. Pussi!


Kommentarer
Postat av: clara

vad hände med han joacim eller va de nu var? :S

2009-12-15 @ 20:34:13
Postat av: Therése

jag gjorde slut med honom då han varit otrogen, ljugit och velat såra mig med flit. någe mer frågor?

2009-12-16 @ 12:16:15
URL: http://theresebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0