chippo

Hejsan allihopa!

Jag har haft ett ganska mysigt lov hitills, jag har inte några planer för nyår än men det ska nog ta och fixa sig hoppas man ju på iaf!
Jag har haft en lugn och mysig julafton hemma och på juldagen åkte jag till steph och spelade monopool och fia med knuff med hennes familj ;) Annars har det inte hänt så jätte mycket, imorgon ska jag möta steph för att leta en nyårsklänning till henne eftersom hon åker till barca på onsdag och firar nyår dära :)

Från och med ska jag försöka uppdatera bloggen ofta och med mycket fina bilder eftersom jag fick en systemkamera i julklapp. Men nu ska jag kolla vidare på tvn och dricka upp mitt te, puss hej så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0