måndag kväll


Hejsan alla söta!
Jag försökte ta en bild till er nyss men det är alldeles för mörkt här i vårat vardagsrum så det fick bild en som jag tog för någon vecka sen istället.
Idag var det abslut ingen toppen dag i skolan, massa nya skitungar, vissa vet inte hur man klär sig! Och vi hade en lektion med religonskunskap som var hemska 2½ timma långa, läraren var hemsk och så himla orealistisk! Hon tyckte det var oseriöst att vi ville ha en besträckare på 5 min på 2½ timma (?!). Ska vi sitta stilla så länge utan en nypa syre?
Jaja, hon är helt knäpp och en tönt, jag hatar lärare som endast varit lärare och inte haft ett annat jobb också! Dom har en viss stil som inte gör undervisningen rolig alls, medans dom som har jobbat i en annan branch ofta relaterar uppgifter till sånt i arbetslivet och gör det mycket roligare!
Men nu ska jag inte tjaffsa om sånt! Men just nu känns det också som om att jag skulle behöva en ny design det är en jätte gammal bild på mig och jag ser lite knäpp ut dära, någon som kan fixa sådant?
 Men nu ska jag faktiskt ta och dricka mitt te och sen kolla på CSI NY. Ha en mysig kväll allihoppa! Puss på er

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0