gigi :)

Måste börjar med ett Hahaha! och ni förstår vad jag menar om ni läser komentaren i inlägget innan från "kärleksfreddan", Och jag vet exakt vem denna kärleksfreddan är eftersom denna man råkade för säga sig lite ;)

Men hej på er alla söta, kanske ska ta en liten genomgång utav mina senaste dagar. I helgen var på fest hos en kille på mitt jobb, jätte trevligt blev det! På lördagen blev det fest i tullinge och sen en taxi till nacka för lite efterfest. Sen lite bakismat på min uteplats.
Veckan har än så länge bestätt utav jobb, i måndags så jobbade jag över på lagret och sen blev det en sen pizza vid 9 tiden i gullmars med två från mitt jobb. Igår skulle det blivit bio med fanny men blev istället grillning hos joel och några glas rosé så morgonen var lagom härlig. Så veckan har än så länge varit lyckad iaf :)

Imorgon är det jobb som gäller.. igen. Så jag får völ ta och uppdatera snart igen, puss på er :)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0