det är ingen vanlig dag idag nej för det är sessans födelsedag!

Hej på er, jag hade det sjuk stressigt imorse eftersom jag somnade om när mamma gick hemifrån. Men min morgon började med att kl6 blev det tårta på sängen som jag nästan somnade i, eller medans jag åt den i alla fall ;)

Sen till skolan där vi tyvärr hade idrott, hatar det men jag ska försöka att satsa lite mera iår på det för bättre betyg. Sen så åkte klassen till stan och gick på två olika museum, kollade lite på en present till steph medans lisa och fanny köpte en till mig ;) Nyyyfiken!
Sen kollade jag lite i affärer och hittade ett par shorts jag funderar på att , vi får se hur det blir! Måste lägga undan lite pengar till kläder jag beställt på jobbet, till en skinnjacka och lite annat sånt dära :) Men nu ska jag hoppa upp i sängen och fortsätta kolla på "sista chansen: 500 kilos kliniken", det är "synd" om dom men ändå inte eftersom dom själva satt sig i den sitsen dom är i!

Imorgon blir det middag på thaibåten med lite vänner, kräftskiva på fredag, fira steph på lördag, fira mig på söndag så jag är rätt så upptagen nu ;) Men pussi gull på er!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0