äntligen freeeeedag och looooov

Hej på er, igår så hjälpte jag min lärare och agerade reklam pelare för våran linje på det andra öppna huset, därför kom det inte alls många med det var roligt iaf ;) Men det var i alla fall anledningen till att jag inte skrev igår och la upp bilderna som jag skrev innan. Men jag ska göra det idag, eftersom jag inte ska göra något alls. Någon som vill mysa kanske? ;)  Senare ska jag till globen och byta tröjan mot en kjol som jag aldrig hann göra igår, sen ska jag och Thomas och äta någonstans för mamma ska ut med sina vänner på någon shit som hon fick i försenad fördelsedags present ;) Men nu ska jag fortsätta mig lektion, pusspuss!

T

Kommentarer
Postat av: emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!

Var med och tävla om en ny bloggdesign i min blogg! ;)

2009-04-03 @ 17:30:28
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0