Torsdag

Hejsan, nu sitter vi hära efter lunchen. Kunde inte skriva något innan eftersom min dator legat i mitt vanliga skåp hela natten istället för i dataskåpet så jag har varit tvungen att ladda den. Men jag har haft engelska med störda Arne och ska snart in på matten.
Jag har två saken jag måste säga, först ut börjar vi med Brody Jenner och Lauren Conrad. Dom ska vara tillsammans för dom är så söta tillsammans! Är det någon annan the hills fantast mm som håller med?


Den andra saken är, kominikastion! Hur klarade sig folk utan mobil, dator och internet? Jag förstår verkligen inte, jag glömde ju min mobil hemma igår och hur skulle då min mamma få tag på mig om inte mail funnits? Fattar inte det dära  med telefon kiosker(?), skulle jag ringa hem till min mamma och hoppas att min mamma skulle vara hemma... om inte? Skulle jag inte kunna få tag på henne! Tur att världen bara blir bättre och bättre med åren :)

Hahaha Kevin i idol som min bror kallar frågetecknet eftersom han alltid frågat va, igår innan vi gick ut och Melinas mamma stod utanför så kom Kevin ut och sa: ååh jag älskar snöö :). Så gulligt kille!

T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0