Onsdag morgon

Godmorgon sötnosar. Nu har vi haft våran förstå lektion, och prov. Gick tyvärr sämst, men skit samma. Efter skolan ska jag och Sandra till stan, ska till hm och kolla på en klänning jag tänkte sy om till nyår sen tänkte jag åka till urban och kolla på ett flätat skärp och om dom kanske har kvar mitt nagellack  jag köpte innan vi flyttade som försvann under flytten. Men påväg till skolan när jag satt på tunnelbanan när vi kom till Tallkrogen såg jag liten tant som var ute och gick med sin hund och i andra kopplet hade hon.. (håll i er).. en RÄV! Är inte det ungefär förbjudet? Jag trodde det i alla fall! Jag hade något jag skulle skriva om imorse men jag glömde bort var det var men det kommer när det kommer så då skriver jag det då i alla fall. Pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0