Tisdag

Ja jag såg nu att jag skrivit fel i förra inlägget och jag menar såklart att benet bara blev sämre, tråkigt nog :/ Nu är jag i alla fall mätt och glad på pannkakor då Thomas bestämt att det skulla vara gulashsoppa (?), antar att många tycker om det men jag är inte en utav dom. Enda gången jag kan äta det är i toppstugan i skidbacken under en kall dag. Eftersom jag ska till spanien blir det ingen skidåkning för mig iår, tyvärr, tråkigt eftersom jag påminns varje gång jag går in i gardebroben. Men jag deppar verkligen inte för jag tänker pressa och spela tennis i shorts och bikini under nyår ;) Från det ena till det andra blev det hära haha. Nu börjar vänner igen så jag ska kolla på det nu. Och ni glömmer väl inte DH ikväll? Thomas ska springa upp och köpa B&J till mig nu, hihi ;) Pusspuss!

T

Kommentarer
Postat av: Anonym

DH ?? menar du BH ?



Och Thomas din kille eller slav? :S

2008-11-04 @ 20:22:57
Postat av: Therése

DH är desperata hemma frumar som det heter på svenska, och nej thomas är min mammas kille och tyckte lite synd om mig.

2008-11-05 @ 11:52:33
URL: http://theresebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0