Torsdag, två dagar kvar till lov

God kväll, vet inte alls varför jag inte skrivit idag men jag har väl rullat fram så har väl inte kunnat.Fick g på admistrationen och vg på datorkunskapen idag :) Ska fixa vg i admin. också, men det får bli efter lovet.  Det var julbord i skolan och då menar jag julbord, med massor va god mat och gud vad jag åt, två tallrikar!
Efter skolan blev det en dubbel chees och så mötte jag Thomas i slussen så köpte vi sallad uppe vid saltsjö banan, och jag har även druckit en extra stor redbull, två små flaskor julmust och en mellan cola på donken. Och nu ser alla sig mig framför er som en riktigt tjockis med valkar och hela köret som det borde vara! Men jag ligger stadigt vid 50-51 härliga kg, konstigt nog :O Men man lever bara en gång ^ Nu börjar "dirty, sexy, money", natti på er <3

Och nu blir det lite nedräkningar (från imorgon) :
Lov = 2 dagar
Julafton = 7 dagar
Utlandsresa = 12 dagar
Nyår = 14 dagar


T

Joakim, mitt hjärta och min absolut bästa vän. Snart är längtan över och du är hemma igen, jag älskar dig. Glöm aldrig det älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0