3 jan 2010

Hej gullisar!
Vi är tre dagar in på det nya året, än så länge känns det bra och det har varit en bra början på året i alla fall :)
På nyår åt jag ju som sagt först en otroligt god middag hemma med min mor och tomas, sen åkte jag och hälsade på jonatan, alex och deras vänner ett tag innan jag åkte ut till storängen, nacka, och firade mitt 12 slag där med en hel hög sköna människor :)

Igår åkte jag till steph, vi pratade om allt som hade hänt på nyår och i hennes fall i barca ;) Jag fick super god mat, vi kolla på baksmällan och sen även, självklart, såg vi aiks guld dvd :) idag var vi ute i snön med stephs lillebror också, snart kommer det bilder från idag också  :) Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0