11 januari

héllå!
Idag började livet igen, skolan nu är det i stort sätt ingen vila förns i sommar. Jag tycker iof att det är ganska skönt att få in rutiner igen för det är då man får som mest gjort.
Första skoldagen var inte den bästa, vi fick reda på att två killar i skolan avlidit under lovet. Den på nyårsdagens morgon i en tåg olycka och den den andra 7januari efter att haft en hjärntumör sen 2007. Så vi hade en minnesstund i aulan, jag hatar verkligen när sånt här händer och jag var nog inte den enda som inte kunde låta bli att gråta när deras mentorer pratade. Jag tycker sånt hära är så hemskt, ingen mamma ska någonsin behöva gå på sin sons begravning.

Ja men nu ska vi inte deppa ner bloggen även om det är otroligt hemskt.
Ikväll är det äntligen dags för paradise hotel, jag älskar att det är dubbel avsnitt!
Nu kom mammsi med te till mig men ni ska få en bild som jag tog imorse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0