You are daddy's little girl, just take a bite. Let me shake up your world. Just one night couldens be so bad

Hej sötisar, nu är jag hemma i värmen.
Efter samhälls kunskapen som vi hade både innan och efter lunch så hade vi mentorstimma och sen omprovstillfälle där det gick super. Efter skolan så åkte jag med Jossi till stan för hon skulle köpa ett par skor, från DNA som inte fanns på den i Farsta. Så vi sprang runt sen lite efter det :) Nu väntar jag bara på maten som mamma håller på och gör där nere under tiden äter jag någon choklad som Thomas köpte på vägen hem på chokladfabriken för att jag fick ett litet Vg, haha ;)
Men jag har en idé om att göra små inlägg istället för massa långa, vad tycker nu om det´, man kanske orkar läsa mera då? :o Medans jag inte bloggar nu kan ni ju faktiskt lyssna på min nya favoritlåt som jag lyssnar på oavbrutet nu ^

T

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: varsegod :)

2009-05-12 @ 19:46:01
URL: http://nineteendecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0