söndag

Hejsan, sorry att jag inte uppdaterat idag men jag har haft lite för mig ^
Imorse gick jag upp och åt frukost med morfar, mamma och Thomas. Efter jag kollat lite på Tyra Bank's show gick jag in och tog en låååång dusch. Fixade mig lite och sprang upp i regnet för ett varv på utförsäljingen. Köpte lite till, mötte mammas kompis och gick runt med henne sen gick vi ned och fikade hemma.
Sen satte jag mig ute och ... somnade! Sen ringde min storebror så jag gick upp och mötte han och camilla som ville kolla runt. Min bror fick med sig 3 t-shirst och ett par jeans för 500 spänn! :O Sen gick vi ner och kolla på hockeyn och åt middag, mysigt :)
Imorgon får ni som sagt se mina inköp och jag är jätte nöjd med allt :) Men nu ska jag plugga lite turism som jag missat, pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0