torsdag

Hejsan, idag vaknade jag runt 10 och hoppade in i duschen och fixade mig lite för att vi skulle åka och handla. Min mat vecka börjar imorgon så idag har jag också lagt lamm köttet för imorgon i en mycket speciell marinad så det blir nog riktigt gott imorgon. Jag tänkte fylla på min kategori "mat & bakning" nu under veckan :)
Sedan satte vi oss på våran uteplats och mös i solen och åt en god lunch. Sedan ringde min storebror och frågade om jag ville ha hans gamla tv eftersom han håller på och flyttar in hos sin tjej. Så dom kom med den, fikade och satt kvar ett bra tag. När dom gick möblerade vi om lite i mitt rum eftersom tvn var så stor så var jag tvungen och ha sänger lite längre bort så nu är en mysigt hära i mitt lilla rum ;)
Nu ska jag mysa vidare och sova snart så jag orkaar med en hel dag på stan imorgon, pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0